Regen en miezer

22 mei 2022 - Machynlleth, Verenigd Koninkrijk

Hallo iedereen,

Bedankt weer voor alle leuke reacties!

Vandaag ben ik na 2 dagen door de wildernis lopen, weer in de beschaving aangekomen. Het is hier een piepklein plaatsje, maar wel met een café en een winkeltje.

Vannacht heb ik weer wild gekampeerd, op een prachtige en stille plek, heerlijk. En de wandeling van gisteren en vandaag waren weer uitzonderlijk mooi.

Sinds vanmiddag is weer minder geworden. Het miezert, het regent en de wolken hangen laag. De komende dagen gaat dat volgens de voorspellingen ook niet veel beter worden. Dat is natuurlijk vervelend, ook omdat het komende stuk over de hoogste bergen van de hele wandeling gaan. Ik vrees dat er weinig uitzicht zal zijn. Het maakt ook meteen dat mijn moraal naar beneden gaat. Misschien moet ik minder gaan kamperen en meer op zoek naar een dak boven mijn hoofd.

1. Lieke:
    22 mei 2022
    Mooi plekje zeg, bij zo'n bos! Maar ik kan me voorstellen dat het lopen minder leuk is met dat natte weer. En dan heb je 's avonds natuurlijk ook meer behoefte aan n beetje comfort! Hopelijk lukt het om wat onderdak te vinden op je route! Of moet je er dan erg van afwijken? Nou sterkte, succes en liefs gewenst!
  2. Rene Albers:
    23 mei 2022
    Nou Rob, even een hart onder de riem. Ben maar lief voor jezelf en je mag jezelf ook wel eens verwennen met een lekker bedje. succes de komende dagen.
    Groet, René
  3. Thea:
    23 mei 2022
    wat een heerlijk plekje en fijn tentje! Herinnerd me aan de vele keren dat wij vrij kampeerden! Ik hoop voor jou dat je toch wat uitzicht zult hebben..wel heel jammer dat juist deze dagen in de mist op zouden gaan. Houd de moed erin...fijn als je een lekker bedje kunt vinden...mag op onze leeftijd!!
  4. Annemieke:
    23 mei 2022
    Goh Rob, het zou wel jammer zijn als je over de hoge toppen gaat en je hebt geen vergezichten. Nu al weer rustdagen nemen en genieten van een bedje dan kom je misschien in tijdnood voor de rest van de tocht. Lastige keus, hoor.
    succes met je keus. Ik hoop dat de lucht toch gaat openbreken. 🍀
  5. Rob:
    25 mei 2022
    Ik heb bedacht dat ik al héél veel mooie uitzichten heb gehad in de afgelopen weken. Ik ben al enorm verwend. Nu ga ik gewoon genieten van elke keer dat er een mooi uitzicht is. En als ik in de mist terecht kom, loop ik rustig verder in het vertrouwen dat er echt wel weer een prachtig uitzicht komt.