Een mini-vakantie in een vakantie

10 mei 2022 - Brecon, Verenigd Koninkrijk

Gisteren begon ik in Crickhowell en ondertussen heb ik wel door dat elke ochtend mijn wandeling onontkoombaar maar één richting kent: omhoog. Steil omhoog. En gisteren ging dat moeizaam. Er zat een stuk bij waar ik elke 20 meter moest stoppen om op adem te komen. Elke spier in mijn lijf smeekte om rust.

De oplossing kwam van twee mede-wandelaars die naar een jeugdherberg gingen. Ik ben met ze meegegaan en zit daar nu. Wat een heerlijkheid: een bed, een echt bed, avondeten en een ontbijt ! Ongekende luxe. Ik hang in de lounge op de bank, kijk naar de pracht en praal van de Engelse versie van Prinsjesdag.

Eigenlijk wilde ik morgen al weer verder lopen, maar juist morgen wordt het een regendag. Dus blijf ik nóg een dag extra. En zo heb ik een mini-vakantie in mijn wandelvakantie!

1. Annemieke:
    Groot gelijk, Rob. Het gaat toch vooral om het genieten. Fijne relaxdagen. 🍀
  2. Margot:
    10 mei 2022
    Kijk dat is nou goed voor jezelf zorgen! Geniet ervan.
  3. Ellen.:
    10 mei 2022
    Hoi Rob, dat doe je goed man, lekker een rustdag op een mooie plek. Heerlijk relaxen, wat lezen, super.
    Mooie foto’s hoor, het is een bijzondere tocht!
  4. Yasmine:
    10 mei 2022
    Veel rustplezier in je minivakantie
    Wat ga je daar eigenlijk doen?
  5. Rob:
    Hoi Yasmine,

Vandaag op mijn eerste rustdag heb ik eerst ontbeten, toen de mede-wandelaars uitgezwaaid . Ik ben in de lounge op de bank gaan liggen en heb mijn komende dagen gepland: hoeveel wil ik lopen, waar wil ik overnachten, wat voor weer gaat het worden .
    Morgen wil ik nog wat kleren wassen wat die ruiken niet al te fris meer ! En als het morgenmiddag droog wordt, zoals de voorspellingen zeggen, ga ik nog een kleine wandeling maken.
  6. Inge:
    10 mei 2022
    Wat een wijze beslissing! Rusten helpt im het plezier te houden in je tocht en zelfs on sterker te worden! Fijne rustdag, boemel lekker!
  7. Mieke & Jac:
    10 mei 2022
    Een fijn kadootje voor je zelf, heerlijk om af en toe van je wandelschema af te dwalen en anderszins te genieten! Dat geeft energie 🥳🍀
  8. Mars Koster:
    Goede keuze Rob.
  9. Frank:
    11 mei 2022
    Wat een mooi rustig weitje. Prima plek om op adem te komen.
  10. EDWARD RUYS:
    11 mei 2022
    Doe maar rustigjes aan Rob!
  11. Lieke:
    12 mei 2022
    Leuk om je te kunnen volgen op je tocht Rob! En fijn dat je zo lekker kon bijkomen in die jeugdherberg! Zo te horen is het een mega-zware tocht! Maak er geen prestatie-dingetje van en zorg maar goed voor jezelf! Veel plezier en liefs gewenst!