Aardige Engelsen

8 mei 2022 - Crickhowell, Verenigd Koninkrijk

Zo, ik ben aangekomen in Crickhowell. The Cambrian Way speelde vandaag een spelletje met me. De route loopt van zuid naar noord. Maar vandaag draaide het pad ineens 180 graden om en ging ik de hele dag naar het zuiden.  Crickhowell ligt vlakbij Abergavenny waar ik eergisteren was ! Ik denk dat de makers van het pad stiekem ook de mentale weerbaarheid van de lopers willen testen !

Vandaag en gisteren heb ik prachtig, nee: fantastisch gelopen door de Brecon Beacons. Het weer hielp erg mee ( mijn linker arm is zelfs een beetje rood).

Wat me vandaag en gisteren opviel is de enorme hoeveelheid aardige Engelsen die allemaal wilden weten waar ik met die grote rugzak naar toe ging. Iedereen kent de TCW , ook al loopt niemand ‘m. Vandaag kwam ik voor het eerst 1 man, uit Zuid-Afrika, die ‘m ook liep. Wat een vriendelijkheid ! Lovely, great, beautiful, respect, nice,  allemaal aardige, typisch Engelse woorden rolden er over de Welshe heuvels.

Morgen zal het rustiger zijn, het weekend is voorbij, dan heb ik de bergen weer voor mezelf.

Bedankt voor alle lieve reacties !