Het begin

2 mei 2022 - Cardiff, Verenigd Koninkrijk

Hallo allen,

Vanavond ben ik in Cardiff in Zuid-Wales aangekomen. Morgen begin ik met het wandelen van The Cambrian Way. Dat is een tocht die van de Welshe zuidkust naar de noordkust ( Conwy) loopt. De tocht loopt vooral óver de toppen van de bergen in plaats van door de dalen. De bergen hier zijn niet zo heel hoog ( maximaal 1000 meter), maar toch ….. in totaal zijn het bijna 500 km, goed voor ruim een maand lopen ( ja, ik ben best traag !). Als je de hele route wilt zien:

Ik zal zo nu en dan berichtjes van onderweg sturen, dan kun je me een beetje volgen. Ik zal regelmatig wild kamperen (spannend!) en ook op campings staan met zo nu en dan een hostel of hotel.

Het weer is redelijk: bewolkt en droog. Hopelijk blijft dat  zo !

1. Selle:
    2 mei 2022
    oh wauw rob, dat ziet er uit als een hele toffe route! veel plezier, en heel leuk als je ons een beetje op de hoogte houdt!
  2. Frank:
    2 mei 2022
    Heel veel plezier en een mooie tocht!
  3. Inge:
    2 mei 2022
    Spannend! Heel veel succes en leuk om je te kunnen volgen!
  4. Joanita en gerard:
    3 mei 2022
    We zitten net aan het ontbijt, en blij verrast om weer mee te mogen lezen met je nieuwe avontuur. Een stoere uitdaging dus vanaf nu ben je Rob RUIG.
  5. Margot:
    3 mei 2022
    Ik ga je volgen! Veel plezier op deze prachtige tocht!
  6. Sonja:
    3 mei 2022
    He Rob, dit is me het reisje wel, mooi hoor.
    Veel mooie momenten en succes👊😘
  7. Yasmine:
    3 mei 2022
    Hoi Rob veel succes met lopen ik wens je heel veel plezier!!!💖. Groetjes uit Egypte.
  8. Annemieke:
    3 mei 2022
    Heerlijk Rob, geniet van het mooie Welshe landschap. Succes met wandelen en het wild kamperen. Ik volg je met interesse. 🍀👍🏼
  9. Madeleen:
    3 mei 2022
    Leuk om een beetje “mee te kunnen reizen”!
    Groetjes Madeleen
  10. Jan van Casteren:
    Hoi Rob, veel plezier!
    Ik hoop dat het niet te koud is!
  11. Mieke & Jac:
    3 mei 2022
    Leuk Rob, fijn om je te kunnen volgen!!
  12. Hannelien:
    4 mei 2022
    Hoi Rob, heel veel plezier met deze mooie tocht!
  13. EDWARD RUYS:
    4 mei 2022
    Interessant Rob! Ik volg je met plezier en hoop dat het een succesvolle tocht gaat worden.
  14. Ellen.:
    Hoi Rob,
    Wat leuk weer, een lange wandeltocht. Stoer hoor.
    Lijkt me een prachtige tocht. Sterkte en heel veel loop en kampeerplezier. Liefs Ellen.
  15. Mars Koster:
    6 mei 2022
    Hoi Rob
    Leuk om je weer te volgen op deze tocht. Heel veel plezier.
    Groetjes Mars