Gehaald !

9 juni 2016 - Lodève, Frankrijk

Vandaag heb ik de Middellandse Zee bereikt ! Na 3 weken en een dag, na 1740 kilometer fietsen was ik er vanmiddag om 12 uur precies. Ik ben er trots op dat ik het gehaald heb.

Ik had me er niet veel van voorgesteld , maar de zee wa echt mooi ( ik ben vergeten om een foto te maken), mooi helder water, een leuk en rustig strand , wel wat toeristen, maar niet vreselijk druk en een gezellige, boulevard.

Ik heb mezelf getrakteerd op een blikje fris, heb op een muurtje gezeten tussen de andere ouderen en heb zelfs nog pootje gebaad. Daarna ben ik omgedraaid, want zeker na de enthousiaste verhalen van Kevin, had ik besloten om een stukje landinwaarts naar een camping te gaan om van daaruit de komende dagen wat cols op te fietsen. Het was een zware tocht naar de camping, het was bloedheet en ik had de wind tegen. Met beiden zal ik de komende dagen rekening moeten houden.

Het is wat raar dat mijn fietstocht naar het Zuiden nu ineens afgelopen is. Maar ik ga gewoon genieten van een vaste standplaats te hebben ( niet elke dag opbreken en inpakken) en natuurlijk van de cols fietsen.

1. Frans Smit:
    9 juni 2016
    Hé Rob, goed van jou. Het is toch een heel eind.
    Je doet net alsof je vaak effe aan de Middellandse zee voorbijkomt. Ik bedoel, je hoeft toch niet gelijk weer weg ?! Lastig, hè, om even pauze te nemen als je alleen bent. Een mens heeft dan de neiging om door te blijven gaan (ik ken dat :-)
    Veel plezier verder,
    en doe het rustig aan.
    Groetjes, Frans.
  2. Mathilde:
    Misschien Marius uitnodigen?
  3. Inge:
    9 juni 2016
    Gefeliciteerd!! Het was niet de makkelijkste reis met alle hindernissen van gigaregenval tot gebroken boutjes! Geniet van het Zuiden en de Zee!
  4. Annemieke:
    9 juni 2016
    Klasse Rob, een geweldige prestatie. Nu lekker genieten van de zee en de mooie natuur daar! Fijne tijd. Kus, Annemieke
  5. Frank:
    10 juni 2016
    Voor een Middelandse Zee oudere kan je nog een aardig eindje wegtrappen. Gefeliciteerd!
  6. Rene Albers:
    10 juni 2016
    He Rob, maatje. Goed gedaan. Ik zou het je niet nadoen. Nu even bijkomen en genieten van je prestatie.