De 5 stomste dingen die ik tijdens deze vakantie heb gedaan

10 juni 2016 - Lodève, Frankrijk

5. Niet op tijd in het routeboekje kijken of niet goed lezen, waardoor ik een afslag miste ( gebeurde meerdere keren)

4. Wel een waslijn kopen bij de Zeeman in Gulpen , maar vergeten om er ook wasknijpers te halen.

3. Ik liet na een winkelbezoek een stuk kaas achter op mijn fiets liggen. Toen ik 5 km later op de camping kwam, was dat er natuurlijk al lang afgevallen .

2. "Oui" zeggen op het verkeerde moment tegen een Frans ratelende ober, waardoor ik steak met frites kreeg ( ik ben vegetariër ) toen ik ook eens tussen de middag uit eten ging.

1. Een pakje boter kopen, terwijl ik dacht dat het kaas was. Ik kwam er pas tijdens de pick-nick achter; dus at ik stokbrood met komkommer en boter ! Bovendien zou het die dag 30 graden worden ... Ik zag al een hele plas boter in mijn stuurtas. Ik heb de boter maar op de pick-nick plaats laten liggen. Het was nog wel hele dure bio-boter !

1. Thea:
    11 juni 2016
    Met deze categorie van stomme dingen kun je heel oud worden hoor!
  2. Mathilde:
    11 juni 2016
    We doen allemaal weleens domme dingen. Jammer van de boter:-)
  3. Kaat:
    12 juni 2016
    Hoi Rob! Leuk om tussendoor je verhsaltjes te lezen. Krijg er zelf ook weer fietskriebels van. Moest erg lachen om je lunch mer steak als vegetarier geniet er nog van! En alvast een vlotte terugreis!