Terug naar huis

9 mei 2016 - Highland, Verenigd Koninkrijk

Beste allemaal,

Eergisteren is Mieke's moeder plotseling overleden. Wandelen in Schotland is prachtig, maar nu wil ik bij Mieke zijn. Ik ben vandaag terug naar Fort William gekomen, neem vanavond de trein en ben morgenmiddag in Nederland. Ik geloof dat het gezegde van John Lennon komt: " life is what happend to you while making other plans". Of en wanneer ik later nog terug ga, ik weet het nu allemaal even niet. Een van de komende dagen zal ik nog schrijven over mijn voorbije wandeldagen.

1. Ellen:
    9 mei 2016
    Wat op je pad komt weet je nooit. Maar beslissen wat belagrijk is kan je wel. En je hoeft toch verder even niets te weten. Dat komt wel weer.
    Wens de mij onbekende Moeke sterkte: je moeder verliezen is toch altijd een zeer ingrijpende ervaring in je leven
    Groet Ellen
  2. Frans Smit:
    9 mei 2016
    Hé Rob, raar om op deze manier te horen dat Marietje is overleden. Het is echt heel onwerkelijk.
    Ik heb Mieke al gemaild, in de hoop dat ik het goede mailadres heb.
    Goed dat je besloten hebt om terug te komen. Daarna zie je wel weer verder, toch?!

Ik zie ook wel even hoe het loopt.
    En jij natuurlijk ook sterkte met de situatie.
    Frans.
  3. Bernadette van den Brekel:
    9 mei 2016
    Ach wat erg. Wat een slecht nieuws voor Mieke en voor jou! Ik wens jullie beide veel sterkte.
  4. Lucie:
    9 mei 2016
    Hoi Rob, allereerst gecondoleerd met het verlies van de moeder van Mieke. Ik ken haar en ook Mieke niet maar ik weet wel wat het betekent als je moeder overlijdt; een betere reden om je tocht te onderbreken en naar Mieke toe te gaan is er m.i. niet.
    Ik wens je een goede reis terug toe.
    Veel sterkte, Lucie.
  5. EDWARD RUYS:
    10 mei 2016
    Erg droevig voor Mieke - dat is een zwaar verlies voor jullie beiden. Goed van je dat je haar zo spoedig mogelijk bij gaat staan. Vond je reisverhaal heel goed.
    We wensen jullie sterkte met deze omstandigheden.
  6. Rene Albers:
    10 mei 2016
    Rob en Mieke gecondoleerd met het verlies van de moeder van Mieke. Veel sterkte de komende tijd en goed dat je nu wilt zijn waar je moet zijn. Schotland loopt niet weg. Goede reis terug. We spreken elkaar snel.
    René
  7. Mars Koster:
    10 mei 2016
    Lieve Rob gecondoleerd en wel heel fijn dat je vanmiddag al in Nederland bent om samen met Mieke dit verlies te delen. Ik wens jullie heel veel sterkte de komende tijd.
    Mars
  8. Ana:
    Hallo Rob en bij deze ook Mieke,

Gecondoleerd met het verlies van de moeder van Mieke. Wij wensen jullie een mooie afscheid. Een warme groet van ons beide. Henk en Ana
  9. Thea:
    10 mei 2016
    och Rob, wat naar! Goed dat je teruggaat.Condoleer ook Mieke van me.Wat een verlies voor haar.Je reis lijkt nog niet te mogen zijn.Heel veel sterkte en liefs voor jullie allebei.
  10. Mathilde:
    14 mei 2016
    Gecondoleerd jullie beiden. Dit is weer een andere tocht, dichtbij zijn helpt.
    lieve groet,
    Mathilde